Monday, May 19, 2008

Cestování

Semestr ukončen.

Kufr i batoh sbalen a připraven k odjezdu.

Prázdniny a cestování začínají!!

Hmmm, je mi trošku teskno - přeci jen se mi v Guadalajaře líbilo a i když jsem si myslela, že prostě jen odjedu, jsem si jistá že mi bude prvních pár dnů chybět... hm i kamarádi, které jsou poznala tady. Pero así es. Siempre. Jsem ráda, že zítra se v Mexico City potkám se třemi spolužáky (nebudu sama, juchů) a ve čtvrtek přiletí Janina a odjíždíme k jihu a východu Mexika. Na tři týdny. Další plány se uvidí... a už se těším na rodiče 1. července v Cancúnu.

Do Evropy se vracím 29. července a pravděpodobně zůstávám zbytek léta v Praze.

Mějte se krásně, příspěvky během cestování neslibuji, ale třeba se to občas podaří...

1 comment:

Anonymous said...

Hola Marketa,
I was just looking for blogs in Czech Republic, when I found by chance yours. it is a quite interesting one and very beautiful.
Best wishes from Brazil:
Geraldo